Виріб, яке клієнт бажає замінити або повернути відправляється нам транспортною компанією "Нова пошта" за рахунок покупця (реквізити для відправлення ми повідомляємо в СМС, або Viber-повідомленні). Після того, як наш кур'єр забере посилку, товар передається в сервіс-центр для підтвердження умов перерахованих вище (не експлуатувався, не вскрывался, є повна комплектація та ін). Після отримання нами позитивного результату від сервіс-центру (діагностика займає в залежності від завантаженості фахівців до робочих 5 днів), в термін до 2-х робочих днів проводиться заміна товару або повернення грошових коштів. Повернення грошей проводиться на банківську карту покупця надану нам за допомогою СМС -, або Viber-повідомлення.
Гарантійний ремонт
Гарантійний ремонт товарів з гарантією від виробника здійснюється в авторизованих сервісних центрах на умовах і в строки, що визначаються виробником та законодавством України. Для Вашої зручності, наш менеджер надасть список всіх авторизованих сервісних центрів, щоб Ви мали можливість обрати найближчий. Крім того, список сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні.
Гарантійне обслуговування товарів, що мають гарантію особисто від інтернет-магазину SaunaOpt, проводиться в нашому сервіс-центрі в м. Сєвєродонецьк. Ви можете відправити товар до нас тим самим способом, яким його отримали, тобто скориставшись послугами кур'єрських служб. У цьому випадку ми самі відремонтуємо його і відправимо Вам відновлений і придатний до експлуатації виріб. Звертаємо також Вашу увагу, що якщо гарантійний випадок, транспортні витрати ми беремо на себе!
Якщо протягом строку дії гарантії товар, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника, але не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо його на новий або повернемо Вам гроші.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
Товари, виготовлені за індивідуальним замовленням поверненню та обміну НЕ підлягають!
Перелік товарів, обмін і повернення яких НЕ можливий:
Винятком є заводський брак.