гарантія та сервіс

Купуючи товари в інтернет-магазині SaunaOpt, Ви можете бути впевнені в якості і надійності продукції! Але якщо все-таки з нею щось трапиться, то у Вас завжди є гарантія того, що техніку полагодять!
 
Гарантійні зобов'язання
 
Продукція, придбана в інтернет магазині SaunaOpt, супроводжується офіційною гарантією виробника або ж нашою особистою. Всі вироби, що реалізуються в нашому магазині, забезпечуються гарантійною підтримкою від 14 днів до 36 місяців, згідно сервісної політики компанії-виробника. Даний термін вказаний в описі кожного товару нашого інтернет-магазину. Документом, який є офіційним підтвердженням гарантійних зобов'язань, є гарантійний талон виробника або гарантійний талон інтернет магазину SaunaOpt. Гарантійний талон надається в момент отримання товару, купленого в нашому інтернет-магазині, разом з іншою документацією. При отриманні товару, будь ласка, уважно перевірте зовнішній вигляд виробу, а також його комплектність (вказана в інструкції з експлуатації або технічний паспорт на виріб) і наявності правильно заповненого гарантійного талона. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає заповнений гарантійний талон зі штампом продавця.
 
Заміна та повернення товару 
 
Згідно «Закону Про захист прав споживача» покупці інтернет магазину SaunaOpt мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу протягом перших 14 днів з дня його покупки. Для повернення товару необхідно дотримання декількох умов: 
  • товар в новому робочому стані;
  • виріб не експлуатувався і не має слідів використання;
  • товар не піддавався змінам;
  • збережена комплектність, яка вказана в паспорті;
  • не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Виріб, яке клієнт бажає замінити або повернути відправляється нам транспортною компанією "Нова пошта" за рахунок покупця (реквізити для відправлення ми повідомляємо в СМС, або Viber-повідомленні). Після того, як наш кур'єр забере посилку, товар передається в сервіс-центр для підтвердження умов перерахованих вище (не експлуатувався, не вскрывался, є повна комплектація та ін). Після отримання нами позитивного результату від сервіс-центру (діагностика займає в залежності від завантаженості фахівців до робочих 5 днів), в термін до 2-х робочих днів проводиться заміна товару або повернення грошових коштів. Повернення грошей проводиться на банківську карту покупця надану нам за допомогою СМС -, або Viber-повідомлення.

Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт товарів з гарантією від виробника здійснюється в авторизованих сервісних центрах на умовах і в строки, що визначаються виробником та законодавством України. Для Вашої зручності, наш менеджер надасть список всіх авторизованих сервісних центрів, щоб Ви мали можливість обрати найближчий. Крім того, список сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні.
Гарантійне обслуговування товарів, що мають гарантію особисто від інтернет-магазину SaunaOpt, проводиться в нашому сервіс-центрі в м. Сєвєродонецьк. Ви можете відправити товар до нас тим самим способом, яким його отримали, тобто скориставшись послугами кур'єрських служб. У цьому випадку ми самі відремонтуємо його і відправимо Вам відновлений і придатний до експлуатації виріб. Звертаємо також Вашу увагу, що якщо гарантійний випадок, транспортні витрати ми беремо на себе!
Якщо протягом строку дії гарантії товар, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника, але не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо його на новий або повернемо Вам гроші. 


Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо: 

  • гарантійний талон заповнений з помилками або оформлений некоректно (наприклад, при відсутності підпису Покупця, що підтверджує згоду з гарантійними умовами);
  • серійний номер на відсутній, не читається, змінений або не відповідає товару;
  • порушені правила використання, викладені в інструкції по експлуатації, або при своєчасному сервісному обслуговуванні (якщо це передбачено інструкцією з експлуатації);
  • у разі не правильного зберігання або транспортування, наявності зовнішніх і внутрішніх пошкоджень, зумовлених експлуатацією або несправностей, які виникли в процесі роботи;
  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • товар піддавався ремонту або конструктивним змінам не уповноваженими на те особами або організаціями.

    Гарантійні зобов'язання не поширюються:
  • на несправності, які виникли з причин, незалежних від виробника: перепад напруги в мережі, стихійні лиха, низька якість палива;
  • у разі пошкодження шнура живлення або штепсельної вилки, що виникли внаслідок багаторазового перегину або механічного пошкодження;
  • на деталі, які вийшли з ладу внаслідок природного зносу, а також запчастини, термін експлуатації яких залежить від регулярної діагностики або технічного обслуговування;
  • на витратні деталі і матеріали (щітки, гумові ущільнювачі, шківи, ланцюги, шини, ножі, акумуляторні батареї та ін);
  • на такі види робіт, як регулювання, прочищення та інші профілактичні дії;
  • на пошкодження, що сталися в силу недбалого відносиння або використання виробу (порушення температури експлуатації, вплив рідини, запиленості, проникнення всередину корпусу сторонніх предметів);
  • на пошкодження, що виникли в результаті експлуатації продукції не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Товари, виготовлені за індивідуальним замовленням поверненню та обміну НЕ підлягають!

Перелік товарів, обмін і повернення яких НЕ можливий:

  • двері, дверні полотна, дверні коробки, виготовлені за індивідуальним замовленням клієнта;
  • вікна, виготовлені за індивідуальним замовленням;
  • пиломатеріали, погонажні вироби (плінтус, лиштва) нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
  • лазні - бочки, купелі, офуро виготовлені за індивідуальним замовленням клієнта.

  Винятком є ​​заводський брак.

 

Бажаємо Вам приємних покупок і тільки якісного товару!